Goudkoorts - Reisverslag uit Coromandel, Nieuw Zeeland van Arwin Patries - WaarBenJij.nu Goudkoorts - Reisverslag uit Coromandel, Nieuw Zeeland van Arwin Patries - WaarBenJij.nu

Goudkoorts

Blijf op de hoogte en volg Arwin

12 Oktober 2012 | Nieuw Zeeland, Coromandel

We maken er deze vakantie een gewoonte van om voor zonsopkomst wakker te worden. Ook nu was het namelijk weer het geval. Lekker ontbijtje maken dan maar, eieren met spek. Bakken in je camper heeft 1 groot voordeel. Het wordt er lekker warm van!
Vervolgens op naar de douches voor de nodige verfrissing. Lekker joh ramen open deuren open, kan allemaal hier. Gelukkig was het water wel lekker warm!

Het plan voor de dag is weer gemaakt, Coromandel de stad waar het goud wordt gevonden is onze bestemming. Veel kronkelwegen, mooie uitkijkpunten en 409 kilometer verder kwamen we daar rond 4 uur aan. De mijn waar je zelf goud kon pannen was inmiddels dicht... maar we hebben er wel stiekem zelf even rond gelopen. Helaas hebben we geen goudklomp gevonden om mee naar huis te nemen :-). Dan maar weer een standplaats voor de camper zoeken en genieten van het laatste zonnetje van de dag. Het was tijd voor een biertje! We hebben nog heerlijk even buiten gezeten op de camping. Rondje gelopen door het centrum en daarna weer vroeg ons krotje in gegaan.

• 12 Oktober 2012 - 23:07

Willem:

Nou mooi hoor. Gelukkig komen jullie reisverslagen van de afgelopen dagen nu allemaal dooor. We dachten al wat is het stil, maar nu pas komt jullie verslag van 9, 10 en 11 oktober ook door :-(

Jammer dat jullie geen goud gevonden hebben. Maar misschien komen jullie nog wel iets tegen. Gandalf heeft misschien wel wat mooi vuurwerk achtergelaten in de shire.

Zijn jullie al helemaal gewend aan de camper en het links rijden?

Liefs pa en ma

• 12 Oktober 2012 - 23:16

Petra:

Hey tries en arwin!
    Klinkt allemaal super leuk en mooi.
    Jullie hebben al veel ondernomen in de korte tijd dat jullie er zijn.
    Geniet ervan :)
    Wij genieten mee van een afstandje!

Xxx Thijs en Peet

• 12 Oktober 2012 - 23:19

Henk:

Dat gaat goed daar aan de andere kant van de wereld.
    Mooi verslag van de eerste dagen
    Wacht vol spanning op een vervolg.
    Veel PLEZIER en een GOEDE reis.

• 13 Oktober 2012 - 10:19

Edward Boerkamp:

Dag Patries en Arwin. Super leuk jullie verslagen. Heel veel plezier en geniet ze. Oh ja, wat is daar de benzineprijs? Ik overweeg namelijk te emigreren.

• 13 Oktober 2012 - 12:26

Ida:

gelukkig, daar komen de verslagen! dan weet ik ook dat het goed is daarginder.ga vanmiddag naar opa en neem de laptop mee, dan begrijpt hij het beter(denk ik )als ik het laat zien.nog vele mooie momenten en goeie reis. zeker met links rijden.xxxx moeders..

• 14 Oktober 2012 - 16:41

Marcenlies:

Hey, leuk te lezen dat julli het goed maken. We lezen wel wat herkening van onze eerste camperreis. Jullue ook al besmet met het campervirus?

• 14 Oktober 2012 - 22:02

Tante Pleun En Ome Adrie:

Wij wensen jullie heel veel plezier!!

• 15 Oktober 2012 - 21:52

Kathe:

Hoi schatten maak er wat moois van.
    Geniet ervan en heb het goed samen.
    Wij zijn net terug, hebben het zo heerlijk en gaaf gehad,
    Liefs Kathe xxx Doe voorzichtig